söndag 18 mars 2012

Söndag

Idag var det dags att göra veckans städning av lägenheten.
Gick snabbt och barnen plockade upp sina leksaker utan allt för mycket tjat.
Åt lunch och begav oss mot Greyhound park för att hjälpa till på arbetsdagen.
Krattade en massa löv, barnen hjälpte till. Luna hade jättekul, gick upp och ner på en liten ramp och lekte med hundarna.
Sen åkte vi hem till mamma och pappa, lagade mat, städade och bakade paj.
Min mormor och moster kom på kvällen, fikade en bra stund innan vi åkte hem.

När jag parkerade bilen sa Luna att hon hade ont i fötterna, blev lite ledsen men inte så farligt. Haltade runt medan jag tog ut skötväskan och låste bilen.

Men när vi kom in och jag satte henne på golvet för att ta av henne la hon sig ner och gallskrek till hon kräktes.
Alvedonet hjälper till viss del men ingen mirakel medicin.

Imorgon ska jag ringa sektionsledarna och höra hur det ser ut framöver. Finner mig inte i att Luna ska behöva vänta 2,5 mån till, verkar ju bara bli värre.
Bara denna förkylning kan ge med sig...

Inga kommentarer: