torsdag 15 mars 2012

Sally 2.0 är hemma

Idag kom Sally nr 2 med posten. Tack så jättemycket Helena!
Luna kramade Sally direkt när hon fick henne.
Vi bestämde att den gamla Sally tog med sig all otur vi haft och sprang iväg med den.
Nya tag med nya Sally, den uppgraderade versionen- med benvärmare.

Sjukdomarna fortsätter, nu är vi förkylda hela familjen.
Börjar undra vart mitt immunförsvar tagit vägen. Var ju bara 2v sedan jag hade influensa.
Men de är klart, jag slapp ju magsjukan...

Fick ett såntdär stort brev från VG regionen som jag väntar på men innehållet blev en riktig besvikelse. Att det inte var från 323an kände jag på vikten men hoppades på en kallelse till magröntgen eller 24h ph mätning iaf.

Visade sig vara en inbjudan till att delta i en studie om hur op och hjärtfelet i sig påverkar den psykiska hälsan och utveckling i övrigt.
Det kommer ta ca 2h per gång. Första vid 3år sen 5, 9, 11 och 15 tror jag det var.
Självklart ska vi vara med, allt för att få fram mer info och att kunna hjälpa barnen på bästa sätt.
Luna har ju inte utvecklat någon rädsla för sjukvården som många andra barn som gjort mycket ingrepp.
Då kommer man till frågan, hur fungerar och bearbetar hon det?
Mardrömmar har hon ganska mycket av men sen då, är det allt eller kommer det senare?
Mer frågor...

Inga kommentarer: