måndag 19 mars 2012

Händelserikt

Det har varit en lång dag med mycket innehåll.
I morse kom mamma och mormor som varit på Säs.
Skjutsade hem mormor till Gällstad men på vägen dit började det låta mer om bilen och något skrapade.
Stannade i Vegby och kollade under bilen. Röret till ljuddämparen var helt av... Körde till Gällstad och lämnade av mormor. Lyckades få bort röret så jag inte behövde skämmas så mycket iaf.

Stannade till på Lager 157 och köpte vårjackor med byxor och mössa till Julia.

Köpte med oss pizza och åkte hem till mamma och pappa- som var på jobbet.

Pappa lyckades få tag på ett avgassystem och hjälpte mig byta. Tack snälla pappa! :)
Åkte hem vid 8 så det var bara att duscha barnen och lägga dom. Skönt med egentid på kvällen.

Ringde sektionsledarna på fm, fick prata med en ny kille som inte vet vem Luna är.
Försökte förklara situationen hemma men han verkade inte förstå att jag ville ha en op tid så snart som möjligt- trots att jag sa att det är ohållbart, Luna blir allt tröttare och har värk som bara blir värre.
Han kollade iaf hur det ser ut med planerade op och det var ganska lugnt.

På em ringde jag även hjärtmott och lämnade medd till Anders. Hoppas han ringer upp imorgon.
Vill man ha något gjort får man ligga på- tyvärr. Men överdriva gör jag inte som endel andra, brukar räcka bra med de symtom som finns.

Röret...

Inga kommentarer: