måndag 14 februari 2011

Hon äter!

Ringde dietisten för en stund sen och tada- hon är ledig... Men som tur är jobbar hon imorgon igen.
Luna har fortfarande inte kräkt en enda gång sen jag slutade med nutrini. Hon åt 1/2 portion spagetti till kvällsmat med, det tog tid men hon åt. Vällingen går bättre och bättre, åt 600ml igår helt själv. Tänkte testa gröt igen, synd att dom tagit bort portionsförpackningarna. Känns lite onödigt att köpa en stor paket om hon ändå inte äter men chansen finns så det får bli en paket nästa gång jag handlar. Ska kolla på en ny vagn, vill ha en smidigare än den jag har (Brio nova) där jag kan ha Luna vänd mot mig. Tänker ha kvar racen med, kan vara bra att ha när hon blir större. Tänkte lägga upp bilder men min datakabel till mobilen verkar ha gett upp :/

A blir 27år idag, Grattis babe :) Sen är det ju alla (barn) hjärtans dag med <3

Igår rensade jag ur garderoberna, vad mycket plats det blev :) Allt som jag inte använder till mig och barnen åkte ut så nu finns det inga "dom kan vara bra att ha någon gång" kläder. Ska ge mig på källarförrådet med men det får bli en annan dag.

Inga kommentarer: