torsdag 20 januari 2011

Mer kräk

Jaha då var morgondagen tågresa avbokad :( Luna har förmodligen vinterkräksjuka. Den ska vara extra aggressiv i år så får se om jag klarar Luna hemma eller om vi behöver åka in. Nu har hon ju ingen sond heller. Förbannade jävla folk som inte kan hålla sig hemma tills dom slutat smitta!!!
Undra om jag och Julia klarar oss. Hon har varit hos mina föräldrar under inkubationstiden, inte varit i närheten av något kräk och imorgon åker hon till sin pappa.
Ska sanera hemmet innan Julia kommer på söndag. Jag har inte tid att vara sjuk.

2 kommentarer:

M sa...

stön, ja peppar peppar, än har vi lyckats hålla oss ifrån det där eländet, av allt barnen kan åka på så är det verkligen magsjuka jag fasar, hoppas ni slipper in och att det är snabbt övergående. kram therese

Angelica sa...

kikar in...