fredag 21 januari 2011

febern håller i

Luna har fortfarande feber men inte kräkt sen imorse. Det var min väckning idag 5.15, lagom trevlig men vad gör man. Har passat på att sova lite när Luna tagit sina power naps men känner mig inte direkt pigg just nu. Natten verkar inte allt för lovande heller. Luna har blivit ordentligt förkyld nu under em, hostar och snorar. Har fått ett par nysningar rakt i ansiktet helt utan förvarning så det skulle inte förvåna mig om jag åker på det med. Men en förkylning är en piss i havet jämfört med magsjuka. Hoppas jag slipper den, blä.
Ökat på inhalationerna till 3gånger per dag och ger airomir innan pulmicorten så den får bättre effekt. Vätske intaget har väl inte varit någon höjdare precis men hon har fått behålla allt iaf.
Nya tag imorgon.

Julia åkte till sin pappa idag, ska vara borta till söndag em. Skönt för henne och mig :)

Inga kommentarer: