torsdag 6 januari 2011

kräkmiddag

Blev inte en kräkfri dag idag heller. Jag, Luna och Anna gick och åt pizza vid 6. Tänkte att det var ju bra, kan jag samordna det med Lunas mat. Det gick sådär, Luna kräktes på min pizza och Annas kebabrulle när vi ätit typ halva. Vi var ju inte direkt ensamma heller så jag hade publik när jag torkade upp efteråt. Stör mig inte längre på folk som glor på sonden eller när jag matar Luna när vi är ute. Ofta är det okunskap som gör det, endel verkar tro att hon är döende eller nått. Men folk som ill glor när man torkar spya- det störde mig lite. Lär ju knappast va första gången dom ser någon kräkas eller? Nog för att det inte var små mängder men det ser likadant ut för de.

När vi kom hem fick hon bada sen åt hon 100ml själv på flaska. Rekordet sen förra veckan :) Sondade 60ml till sen vågade jag inte mer.

Nu sover hon gott- igen

Inga kommentarer: