lördag 6 juni 2009

Cykel, familjen och bm



Igår åkte jag, Julia och pappa till Tranemo och hämtade min cykel hos polisen. Tog "bara" 6mån att få tillbaka den. Nu sitter det 2 lås på den så nu borde den få stå kvar...
Sen åkte vi hem till mamma och pappa i Gånghester och åt tacos :-)
Min bror med familj var också hos mamma och pappa. Blev förvånad när de pratade med mig, har ju inte hänt sen Rikard satt inne en helg...
Julia och Amanda lekte och busade jättemycket med varandra. Innan vi skulle åka hem badade de tillsammans.
På onsdag ska jag till Bm igen. Får la se vad hon säger denna gången om mitt blodvärde, hoppas det gått upp. Vikten har stått stilla sen förra gången (4v sen) så det kan hon la inte gnälla över iaf. Det är sista gången jag går till henne, nästa gång har jag en annan och sen flyttar jag :-D

Inga kommentarer: