måndag 25 maj 2009

A-kassa

Weeee, nu har jag äntligen fått veta att jag får a-kassa. Ansökte i Mars så det har tagit sin lilla tid... Blev inte mycket att hurra för då dom drar av dagar dom veckorna när jag jobbat. Men jag är glad ändå :-D Trodde inte att jag skulle uppfylla deras hårda krav.

Igår var jag och Julia bara hemma och slappade tills vi gick till lekplatsen med Anna + barn på em. Blev inte så länge då naturen kallade ;-) Sen gick allihop till netto, Julia och Jollis betedde sig som två vildar där inne... Vet inte om man ska våga sig dit någon mer gång.

På trosdag åker jag, mamma och Julia till ullared :-D Var där senast i höstas när jag percis fått mitt körkort. Hoppas göra några fynd iaf, köpa lite saker till bebisen :-)
Är så trött på att vara gravid nu, vill bara att det ska ta slut. Är ju 2mån kvar, en evighet enlligt mig *suck*

Inga kommentarer: