onsdag 10 juni 2009

Barnmorske besök idag

V.34
Var hos bm idag. Hon var jätte trevlig, inget gnäll om något. Det var ju sista gången jag gick till henne, nästa gång har jag nån som heter Birgitta.
Allt såg bra ut iaf. Blodtrycket ligger bra på 120/70, ingen mer yrsel :-)
Blodvärdet hade gått upp, "hela" 2enheter. Ändå har jag knaprat nifferex.
Sf måttet ligger numer på mitten kurvan, 32cm. Det känns bra, Julia låg också där.
Hjärtljuden låg på 136, innan har det legat mellan 140-148 så det kanske ligger en liten tjej där inne iallafall.
Min livmoder är visst inte rund, den är avlång. Inte konstigt att jag inte har en så stor och utåtstående mage... Den ligger redan under revbenen när jag ligger ner. Undrar vart min magsäck ligger. Känns som den sitter i halsen :-S

Julia har varit på dagis idag, ville inte gå hem utan stanna kvar och leka med Jollis.
Hoppas hon hittar någon sån kompis i Hallsberg också. Sån glädje som när Julia träffar Jolina ser man nästan aldrig hos henne annars när man träffar någon :-)

Om en stund ska vi åka och handla lite *suck* men mat måste man ju ha.

Denna veckan har jag och Julia bara slappat, lite segt att få dagarna att gå när det är såhär dåligt väder och nästan alla jobbar.

Inga kommentarer: