onsdag 21 januari 2009

Trött på vardag

Jag är så himla trött på vardagslivet, vill att det ska hända nått kul (vad vet jag inte, bara något annorlunda). Jag jobbar, handlar, tvättar, städar, hämtar och lämnar på dagis eller hos mamma och pappa. Allt känns likadant varje vecka *SUCK* kanske är hormonerna men ja är så trött på det här.

Var på Burger King med Anna, Theo och Julia, sen gick vi till maxi och handlade. Julia sprang omkring som nått jävla mongo å lyssnade inte för 5öre. Känner mig så maktlös när hon inte lyssnar, det hjälper inte att säga till henne- varken gapa eller prata lugnt och förklara varför hon inte ska springa iväg. Hade det hjälpt att slå henne hade jag gjort det, orkar inte med dessa "maktkamper" hela tiden. Känns hemskt att säga det men jag är så trött.

Innan vi åkte och hämtade Anna och Theo kom vaktmästaren och bytte ut våran dusch-blandare. Så nu slipper man stå och vrida på rattarna hela tiden för att få rätt teperatur. Inte så kul att få en kalldusch lite då och då.
Kunde inte med och testa den när han var här så det gjorde jag nu när ja kom hem, den funkar kanon. Vattnet blir kokhett, så nu kan Kent komma hem å duscha. Han gilar när det sticker i huden*usch*. Saknar badkar bara, hade varit så skönt att krypa ner i ett varmt bad.
Nu behöver man inte hålla in knappen på köksfläkten för att den ska lysa, det fixade vaktmästaren på 5min. Snabb va han allt.

Nu håller jag på att tvätta, hade inte så mycke idag iaf *skönt*

Inga kommentarer: