söndag 25 januari 2009

Besök på badhuset

Idag har vi varit på badhuset, Julia tyckte de va jättekul. Vi kom ganska sent men hann att bada 1h iaf. Får åka dit fler gånger nu när jag vet att hon gillar det. Vi gick mellan den varma bassängen, barndelen, vågbassängen (Vågorna va extra kul) och sist bubbelpoolen som lyser i olika färger. Va varmt och skönt att sitta där en stund innan vi gick och duschade. Julia tyckte det va tråkigt att stå och vänta på mig när jag duschade så hon stack iväg. Fick springa ut i bara handduk till bassängerna när jag inte hittade henne någonstanns i omklädningsrummet men sen när jag kom tilbaka till omklädningsrummet igen så stod hon där och höll en liten kille i handen. Hjärtat slog i 300 tills jag hittade henne... Tycker att någon av de andra 20 personerna i duschrummet borde reagerat när dom såg att hon bara gick iväg men folk i detta landet är SÅ JÄVLA FLATA, rör det inte mig så skiter jag i det... Jag hade iaf sagt till mamman att hennes barn vandrar iväg helt själv.
Får sätta koppel på Julia innan det händer något, nån som vet vart man köpa ett?

Inga kommentarer: