tisdag 10 juli 2012

Familjerätten och PK

Dagen började med ett PK på barnmott, sen åkte vi och slängde skräp innan mötet på familjerätten.
Skulle skriva under papper på att jag ska ha enskild vårdnad om barnen. Först hade handläggaren skrivit fel adress på K. Vi fick gå ut i väntrummet igen då man inte får vara själv utan personal på rummen.
När hon kom tillbaka igen med rätt papper upptäckte vi att bara Julias namn stod med.
Ut i väntrummet igen... Dom andra i väntrummet bara kollade på oss.
När hon kom tillbaka sista gången var vi själva i väntrummet så vi skrev på där istället.
Den 15/7 står jag som ensam vårdnadshavare, så skönt!

Efter vi kommit hem ringde Lunas läkare, bara 3v efter jag sökt honom...
PK låg på 6,2 trots att vi sänkte dosen från fredag.
Vi bestämde att Luna ska få trombyl istället. Eftersom värdet var det dubbla emot vad hon ska ha får hon bara leka lugna lekar och jag får hålla koll så hon inte får näsblod osv.
Väntar med att börja med Trombyl till fredag. Känns konstigt att inte ge någon kvällsmedicin ikväll.
Inga mer stick i fingret GÖTT!

Julia kom hem efter hon ätit pizza med pappa och familj.
Han pratade om sina katter men har inte ens vågat nämna bebisen. Tror min åsikt om detta barn blev väldigt klart när jag fick veta om graviditeten...
Han ska visst heta Jack, dvs samma namn som min och Ks katt ;) hahaha


En av väldigt många idéer, rumpa i hink...


Årets julkort eftersom sommaren uteblev... God jul allihop!

-Mikaela

Inga kommentarer: