torsdag 8 mars 2012

Vidriga sjukdom

Hoppades att vi skulle slippa den vidrigaste smittsamma sjukdom som finns men inatt var det dags.
Luna kräktes ett par gånger till hon var lite halvt skakig sen in i duschen och byta lakan i sängen.
Hann lägga mig i sängen sen var det dags igen. Höll på så 3 gånger sen la jag henne i min säng.
Även om jag hade skydd i sängen lyckades hon kräkas utanför. Som tur var hade hon inte så mycket i magen...

Hann knappt somna innan hon kräktes igen, utan någon som helst förvarning. Upp med spypåsen och hoppas att det hamnade i.
6,30 var sista gången sen har det varit lugnt.
Har ätit nudlar, ris m söt sur sås, kyckling och äpple så matlusten är tillbaka.
Har sovit 2 gånger, ca 3,5h totalt. Annars brukar hon inte sova alls.

Hoppas jag och Julia klarar oss annars kan hon inte åka till sin pappa.
Å vem får ta skiten för det? Jo jag som vanligt...

Nakenfis på bordet, helt naturligt om man frågar barnen i denna familjen...

Inga kommentarer: