söndag 25 mars 2012

Slarv

Blev inte särskilt mycket sömn inatt. Förstår inte riktigt hur dom tänker när hon skulle ha mediciner kl 00 och sen ta kontroller kl 03. Varför inte samköra?!
Lika dålig koll på allt som vanligt här. Den enda mediciner hon fått är antibiotikan, ögondropparna har vi här inne på rummet men ingen som sagt på vilka tider dom ska tas.
Som tur är hade jag med mig astma medicinen.

Läkaren kom in en snabbsväng och lyssnade lite. Sa att han ville ha ett nytt crp. Tog provet och 1h senare kom sköterskan och sa att det gått upp till 270 så blir ett nytt prov vid 6 ikväll.

Ingen som tagit kontroller eller temp idag heller å jag tänker då inte tjata om det nu när hon mår bättre. Bara sat som ligger lite lågt men eftersom hon har lunginflammation är inte det så konstigt.
Inte en natt till i denna sängen säger jag bara då lägger jag mig på golvet!


Hittade henne sovandes såhär i morse, hon skulle absolut inte ligga i sängen...

-Mikaela

Inga kommentarer: