torsdag 1 mars 2012

Sjukt

Som vanligt har jag dålig tajming på det mesta.
Började känna mig dålig i tisdags men tänkte att det bara var nerver och trötthet.
Satt på uppvaket med Luna i knät och kände mig yr och lite illamående.
Stannade på 323an till kl 21 sen åkte vi till hotellet, fattar inte hur jag lyckades ta mig dit men fram kom vi.
Någonstans på vägen tappade Luna sin hjärtekatt Sally.

La oss vid 23 och sov till 7,30. Åt frukost och åkte hemåt.
På em tilltog huvudvärken och jag fick ont i kroppen och kände mig febrig men utan feber.
I morse mådde jag bättre men nu sämre igen. Lyckades tvinga i mig lite makaroner med köttfärssås men illamåendet och yrseln kom som ett brev på posten...

På lördag SKA jag vara frisk! Då drar jag och tjejgänget till Sthlm på kryssning.

Barnen mår bra än så länge *peppar peppar*

Inga kommentarer: