tisdag 31 januari 2012

Skalprotes på G

Lilla solstrålen. Fin färg hade hon med men de fixade hon efter att ha förflyttat sig från stolen till min säng till stolen igen och ner på golvet- lila läppar och lite andfådd... Stolen står jämte sängen.
Men det stoppar inte henne, hon kör på i 120 ändå.

Tiden till ögon på Sahlgrenska har kommit. Stod ju att det skulle ta upp till 3mån innan vi skulle få kallelse. Positivt överraskad för en gång skull.
16e Feb ska vi vara där.
Hoppas dom gör en avgjutning så vi kan komma igång, tiden rinner iväg.

Hade Borås bara skickat remiss till Sahlgrenska på en gång hade Luna varit klar nu. Men idioterna ville vänta för att se om hon skulle få någon syn på ögat. Hur nu det skulle gå till när hela synnerven är underutvecklad och inte är i kontakt med hjärnan samt att hennes kolobom sitter illa till.

Jag förbannad, nej absolut inte...
Om jag bara vetat vart jag skulle vända mig hade jag fixat det men ögonläkaren i Borås vägrade ju öppna käften.
Internet har inte heller varit till någon större hjälp, om hon inte var en Cockerspaniel då.

Nu är vi på god väg iaf.

Inga kommentarer: