lördag 21 januari 2012

Hemma och knappbyte

Idag har vi bara varit hemma och slappat. Barnen har nästan klättrat på väggarna.

Gåbandet funkar bra men shit va otränad jag är, pinsamt dålig ork.
Har tänkt springa kretsloppet i höst så det gäller att komma i form nu.

Bytte Lunas knapp idag, den var röd och ful så lika bra.
Hon kom ihåg förra bytet, började skrika innan jag ens petat på knappen.
Själva bytet gick bra, behövde inte ta i för att få ut den. Sprutade mat ur hålet så jag torkade rent och kollade lite snabbt hur det såg ut inuti, inga tecken på granulom eller annat skräp.
I med nya knappen så var det klart för denna gången. Hon var lite öm när jag kopplade matdroppet till natten men hoppas det gått över till imorgon. Provar en längre knapp denna gången då hon klagat på att det gör ont.

Hade tråkigt på em så jag bakade morotsmuffins. Efter dom var klara ville Julia ha pannkakor gjorde det till kvällsmat.
Luna smakade inte ens. Åt knappt något till frukost och lunch heller.
Ljusningen i matproblemen var visst kortvarig.

Barnen i sina nya kläder. Julia posar...

Inga kommentarer: