onsdag 30 november 2011

Julpyssel

Idag har jag varit hos frisören- Äntligen!
Blev ganska nöjd, inte helt som jag ville men det var en annan frisör än den jag brukar gå till.
Mitt hår växer snabbt så snart är det dags att klippa igen.

När Luna vaknat efter sin 3h middags sömn pysslade vi lite.
Det kvävs mycket tålamod kan jag lova. Att försöka ta kort var lönlöst, släppa dom med blicken en sekund så hade någon vält ut färgen och någon var millimetern från väggen med penseln...
Blev iaf 2 julgranar, 4 tomtar, några teckningar med vattenfärg och 1 lamm.

När vi höll på att städa upptäckte jag ett långt svart streck på golvet. Jämte låg en permanent markerings penna.
Blev lite svettigt där en stund innan jag hittade acetonet.
Fick bort strecket men lukten av aceton hänger kvar...

Imorgon ska Julia på teater med fsk. På kvällen kommer mamma och passar barnen medan jag är i skolan. Näst sista gången i denna kursen :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, låter som en helmysig dag =)

MvH

Mrs. S