torsdag 6 oktober 2011

Onsdag

Idag har Julia kommit hem igen, både jag och Luna har saknat henne.
Mötte upp Kent och Julia i Vårgårda då Kent hade bråttom hem.
Julia hade plockat blommor som hon gav till mig. Vi satte dom i ett glas vatten på bordet och jag började med maten och duka.
Luna kom och satte sig på sin stol, ville ha mjölk så hällde upp lite i hennes glas. Efter en stund säger hon titta blommor och jag vänder mig om. Då står blommorna i mjölken och Luna är jätte nöjd över sin insats. Mjölk är ju iofs nyttigt men kanske inte för blommor ;)
Eftermiddagen var lugn, tvättade och Anna + barn var här en sväng innan vi åkte till Max och åt kvällsmat.
Efter en snabbsväng på willys åkte vi hem och barnen fick lägga sig.
Dom tar inte sovmorgon bara för att dom varit uppe länge så lika bra att lägga dom tidigt.
Dagis för Julia imorgon, då ska jag och Luna åka till öppnis med Marie och Wilma :)

Inga kommentarer: