torsdag 20 oktober 2011

Idag tog jag och Luna en promenad ner till norrbys öppna fsk medan Julia var på dagis. Luna älskar att måla, gärna med två penslar samtidigt :)
Spenderade hela fm där, sen gick vi till Mc D och åt innan vi gick och hämtade Julia.
När vi kommit hem la jag Luna för att hon skulle sova middag. Den idén gav jag upp efter 2h när hon fortfarande inte somnat.
Kl 16 ringde målaren och sa att någon kommer imorgon fm och börjar spackla Är det tömt eller övertäckt- nja inte direkt mina barn bor där inne...
Fick lite små panik då barnens rum såg ut som ett bombnedslag, i hallen låg all tvätt från igår, skulle laga mat, äta, koppla Lunas matdropp för natten och dammsuga innan kl halv 6 då jag skulle åka till skolan och göra ett prov. Jag hann med nöd och näppe, måste vara så nära super morsan man kan komma ;)

Provet kändes bra, satsar på VG men får se :)

1 kommentar:

M sa...

hahaha, det var banne mig strongt jobbat :-)