måndag 30 maj 2011

Morsdag och feber

Gårdagen spenderades hos mamma och pappa. Dom har fyllt år så jag och syrran köpte ett presentkort på köket (restaurang). Ville ge dom något som dom kan göra tillsammans, inte det lättaste men äta gör dom båda två ;)
Fick skinksnitsel med potatis och brunsås till lunch. Det blir inte att jag lagar det hemma så var extra gott. Åt almondy Toblerone och glasstårta till efterrätt. Luna lyckades peta i sig lite glasstårta, sen fick hon lite ostbollar. Det var de enda hon åt på hela dagen. Försökte ge henne välling men hon höll på att kräkas. Hon dricker gärna så vätska får hon iaf.
Nattmatningen fungerade bra, pumpen gick i 11h. Hon får bara 30ml/h så det blir ingen jättemängd.
Kollade på bilar igår, har bestämt mig för att köpa en nu när jag har blivit beviljad helt vårdbidrag för Luna. Västtrafik släng er i väggen... Brorsan tipsade om ww passat 92- 96 (tror jag det var).

Luna har fortfarande feber, ligger i mitt knä och myser. Får isolera oss till op, jätte drygt att bara sitta hemma men det är för Lunas bästa. Hoppas på bra väder så vi kan vara ute iaf.
Julia är på dagis, skönt för henne att slippa sin tjatiga mamma lite ;)

Inga kommentarer: