torsdag 10 februari 2011

Börjar bli frisk

Luna mår bättre och varken jag eller Julia har åkt på något *peppar peppar*
Dagen har varit lugn, alla var ganska trötta efter lunchen så vi gick och la oss. Julia sov en stund, jag 2,5h och Luna 3,5. Eftermiddagen gick snabbt ;)
Såret är mycket bättre, bara lite rött runt kanterna. Ska bli skönt när suturknapparna som håller magsäcken mot bukväggen är borta, lite knöligt att rengöra mellan och under dom. Hon har börjat hosta igen, kanske öka på pulmicorten lite.

Längtar till nästa vecka då jag kanske lyckas komma igång med träningen igen om ingen blir sjuk vill säga... Läste lite om lågt blodtryck som jag har, träning ska visst hjälpa till att höja det. Gick rakt in i dörrkarmen för en stund sen. Reste mig upp från soffan, gick några steg och sen blev det svart. Är van vid att det svartnar för ögonen så jag fortsatte gå och missbedömde vart dörröppningen var. Resultatet : en bula ;) haha. Hoppas den är borta till imorgon.

På fredag ska vi till logopeden och dietisten. Tror inte Luna har ökat så bra i vikt men inte så konstigt när hon åkt på den ena sjukdomen efter den andra. Bara hoppas på att hon kan få vara frisk ett tag så hon kanske lyckas komma ikapp dom kurvorna hon tappat under hösten.

Inga kommentarer: