onsdag 26 januari 2011

Vardag

De senaste dagarna har varit ganska lugna, mest varit hemma och slappat.
I måndags var dom här och installerade Telia kablarna, äntligen klart. Halva min hall har fått nya lister med kablar i, lagom snyggt.
Igår var vi och storhandlade, tog mammas bil. Helt underbart att slippa släpa allt på bussen. Sen åkte vi ner till Knalleland och shoppade lite. Julia fick 2 tröjor med dragkedja, en kitty klänning. Luna fick en tunika med leggings, måste ju köpa tröjor nu när hon ska få en knapp blir för bökigt med body. Jag köpte 3 tunikor till mig men ska lämna tillbaka 1. Ser ut som barbamamma i den, inte riktigt loocken jag är ute efter haha. På em tvättade vi och sen åkte vi och handlade igen, alltid något man glömmer.
Idag var Julia på dagis, skönt med lite lugnare. Men såklart hade våran hyresvärd fixat så att det skulle komma folk för att kolla på kranar och lite annat i badrummet. Dom skulle komma någon gång efter 8 i morse. Vid 11 kom dom och besöket tog max 5min. Hatar att gå och vänta när man vet att någon ska komma.
Nu sitter vi och myser alla 3, tar lite tid att skriva. Ikväll ska vi laga mat sen kommer A och hälsar på :)

Inga kommentarer: