söndag 2 januari 2011

Slappardagar

Igår slappade vi hela dagen. Luna hade feber så hade inget val men det var skönt. Enda tråkiga var att dagen sniglade sig fram, trodde aldrig det skulle bli kväll. Sen när det väl blev kväll var jag inte trött. Kollade på dödligt vapen 4 och pensionärsjävlar sen låg jag och läste till 2. Precis när jag släckt lampan vaknade Luna. Hon var inte ledsen, låg bara och tjötade för sig själv. Tänkte att det inte var någon idé att somna innan det var tyst annars hade hon säkert börjat skrika.Vid halv 3 var det tyst och jag kunde somna.
Fick sovmorgon till 8,45 iaf :) Har slappat idag med men varit iväg och handlat en snabbsväng.
Luna är piggare och har ingen feber. Hostan är också bättre men det har ju vänt över natten förr.

Lunas framtänder uppe är påväg + några till :) Har lust att ge övertandläkaren en lavett för att ens nämna att Lunas tänder kunde blivit skadade vid intuberingarna. Som att man inte har nog att tänka på och oroa sig över. Dom skulle inte göra något åt det ändå förän Luna var minst 2år. Jag sa att hennes tänder varit ganska sena, första fick hon vid 11mån. Trodde inte att dom blivit skadande men risken fanns. Alla använder inte hjärnan när dom pratar.

På fredag är det dags för nästa synagis spruta men det är allt vi ska göra där iaf.

Kent skickade bilder från Finlandsfärjan igår. Julia verkade ha jättekul, hon dansade till livebandet, fick en drink med blinkande isbitar (alkoholfri så klart). Kommer nog få höra det ett bra tag framöver, hehe.

Inga kommentarer: