onsdag 1 december 2010

Feber igen

Idag har Julia varit på dagis. Jag och Luna var hemma och myste å tvättade.
I em kom Anna och Theo å lekte lite. Dom hann inte vara här länge innan jag kände att Luna var varm. Tänkte, undra om hon kräks denna gången med. Det gjorde hon, 3 gånger. Dom första 2 va inte så farliga men ja duschade henne ändå. När jag torkat henne kom den riktiga kaskaden, i min säng. Men den klarade sig ganska bra som tur var. Det slår aldrig fel alltid på min tvättdag eller dagen efter.
Anna hjälpte mig att torka upp och hålla undan barnen medan jag tog hand om Luna. Tack gumman :)
Nu sitter jag med Luna och myser, märks att hon är påverkad :( Hann vara frisk 2v iaf, hoppas det bara blir feber denna gången.

Ska till sjukgymnasten imorgon om Luna är bättre. Hennes motoriska utv har tagit stora steg framåt sen igår. Hon kan ställa sig och gå när hon håller i något, går på knäna med gåvagnen på egen hand och upprätt om man håller emot lite. Börjar bli stora tjejen :)

Inga kommentarer: