torsdag 9 december 2010

Blää

Då var sonden tillbaka igen. bdjawhefrdskfjbc så känns det just nu med maten. Jag kämpar och kämpar men kommer ingenstans. Kan vara "bra" i någon dag sen kommer en svacka igen.
Igår och förrgår efter jag dragit sonden fick jag i henne ca 400ml / dygn. När hon hade sond åt hon ca 700- 800ml på egen hand.
Vanlig mat äter hon bara någon tugga av sen ligger resten på golvet, även tallriken om jag inte tar bort den.
Hoppas hon får behålla maten jag sondar nu annars får jag ringa till Gbg och sätta upp henne på listan för knapp. Vill inte nu, speciellt eftersom det är så nära jul men vad ska man göra...
Har inte fått tejpen och doudermet än. Vårdcentralen håller på att flytta så den har stängt. Hoppas den öppnat på måndag. Är sådär kul att behöva åka till barnmottagningen bara för att få duoderm.
Var och beställde synagis (rs-antikroppar) igår. Ska på ultraljud på måndag och efter det till dagvården för sprutan.
Hoppas hon gått upp något i vikt eller står kvar på samma iaf.

Har väldigt svårt att somna på kvällarna, sitter ofta uppe till 2 och sen går jag upp vid 7 igen.
Idag när Julia var på dagis sov jag och Luna över 3h, det var så skönt. Känner mig nästan som människa igen ;)

Imorgon em ska Julia åka till min syster i G-hester. Skönt för henne att komma iväg och hitta på lite roliga saker som att åka pulka efter Pepper (hunden).

2 kommentarer:

M sa...

jaha, lite kärlek i luften, vad härligt :)

Mickis.H sa...

Ja :) Hoppas det blir något mer, saknar myset på kvällarna och ha någon att prata med:) Barnen behöver en "pappa" som bryr sig om dom. Den biologiska gör ett ganska dåligt jobb på den fronten...