fredag 12 november 2010

Apoteket

Idag har vi varit på apoteket och beställt nya ASA kapslar till Luna på 5mg så vi har hemma tills hon behöver höja dosen. Kollade på burken med 25mg och mycket riktigt var det läkaren i Gbg som skrivit ut...
Fick ett brev från sjukhuset som jag trodde eller hoppades på skulle vara från barnmottagningen men det var från dietisten. Där stod det vad hon beställt och hur mycket. Nutrini fiber var det, den för yngre barn heter infantrini. Undrar var den smakar för minimaxen smakar skit upptäckte jag idag, inte undra på att Luna vägrar äta den. Blev lite svettig ett tag när jag läste på beställnings lappen, vad det kostade. 2400kr per månad, sen såg jag att jag bara skulle betala 120kr per leverans *puh* Nog för hon är ganska dyr i drift med allt hon ska ha men det där hade blivit lite väl bra ;)
Febern Luna fick igår kväll verkar försvunnit, hoppas inte den kommer tillbaka bara.
Nu ska vi äta kvällsmat och sen cheese cake :D

Inga kommentarer: