torsdag 13 augusti 2009

Nu har vi pratat med läkaren och operationen blir som det var sagt.
Idag har lill snuttan sovit nästan hela dagen, vaknade 30min innan vi skulle gå.
Hon har fått en cvk (central ven kateter) i halsen så nu slipper dom sticka henne hela tiden. Som tur var blev hon sövd och kände inte något.

Grattis min största älskling på 25års dagen. Inte så kul att spendera den såhär men men...

Det var nog allt som hänt idag

Imorgon kommer mamma och pappa med Julia. Kent åker hem på söndag, Julia stannar här hos mig. Sen kommer mamma och gör mig sällskap de 2v Kent är och jobbar.

Har pratat med kuratorn idag med, hon hjälper oss med alla papper från FK *så jävla skönt*
Vi slipper ta av våra föräldradagar, kan ta vård av barn istället då Luna är allvarligt sjuk. De veckor Kent jobbar tar mamma ut dagarna istället.

2 kommentarer:

Sandra ♥ sa...

Hej gumman. Först och främst så vill jag säga stort grattis till lilla Luna! :) Jag har fått se en bild av Anna och hon är jättesöt :) Jag o Anna tänker på dig mycket ska du veta. Allt kommer gå jättebra!! Hade bra nu kram!

Mathias sa...

Hittade er via hjärtebarnstråden på Familjeliv. Ska försöka följa er och kommer att hålla tummar och tår för er.