onsdag 1 juli 2009

Barnledig

Idag är Linn barnvakt åt Julia så jag är barnledig, men ingen vila för det. Städar och packar för fullt. Är helt slut av värme och sömnbrist.
Går ju inte att sova på nätterna när det är så varmt. Låg vaken till 2 inatt å vred och vände mig. Kom på den ljusa idén att man kan öppna balkongen. Precis när jag lyckats somna kommer en stor lastbil med en chaufför som inte vet vart bromsen sitter. Han måste kört minst 50km/h över farthindret, lät jätte mycke så jag vaknade IGEN *suck*
Vaknade minst 4 gånger till av lastbilar och motorcyklar som körde förbi. Sen kom Julia upp kl 6 och stod och tjatade om en massa saker. Annars brukar hon gå och sätta sig framför tvn någon timme innan jag går upp.

Ska bli så skönt när vi flyttat och fått iordning allt, men det känns ganska avlägset just nu.

Har börjat samla på mig vatten i fötterna så man kan inte se fotknölarna längre. Varför ska det hända nu, med bara 3v kvar *hoppas jag* Kliar och spänner som fan, blir tokig snart.


Nää nu har jag klagat färdigt, dax att gå ner och börja tvätta

Inga kommentarer: