måndag 4 maj 2009

Så trött

Nu har jag snart ordnat allt som behövs göras innan flytt och bebis. Helt slut av att prata i telefon, hålla koll på vad man har gjort osv.
Igår rensade jag ut allt som vi inte ska ha med oss i flytten. Mycket försvann men ännu mer finns kvar. Oroar mig bara mer och mer hur vi ska få med oss allt, om vi kommer få någon hjälp med flytten, hur jag ska orka bära när det bara är 3v kvar till Bf.
Jag är ju inte den som bara kan stå och titta på när andra jobbar. Kommer la vara sängliggande 1v efter men men.
Lite uppmuntran från min bättre hälft skulle vara kul när man fixar och donar....

Har fortfarande inte fått veta om jag blir beviljad havandeskapspenning, ringde till FK idag men det fanns inget beslut än *SUCK* Är ju bara 3v kvar tills jag ska vara ledig.
Inte ens min årsinkomst el arbetsgivare har de fört in än. Vill ju veta hur mycket jag kommer få per månad i Fp.

Bokade tid för faderskaps bestämning med. Fattar inte varför man ska gå på sån skit. Bara att skicka hem papper som man får skriva på, om inte pappan motsäger sig faderskapet. Gifta par slipper ju det. Men våra skattepengar ska la gå åt på allt annat än de behövs till.

Imån ska Julia till dagis, ska bli skönt med en välbehövlig avlastning några timmar.

Inga kommentarer: