fredag 3 april 2009

Mycket har hänt sen sist...

Nu har jag äntligen fått besked om mitt bostadsbidrag :-) Va inne på internetbanken och kollade på mina miljoner *som inte finns*, då såg jag att jag skulle få 3200 för 2mån då. Alltid välkommet med extra inkomster även om man måste spara nästan allt.

En polis från Tranemo ringde *vad har jag nu gjort? var det första jag tänkte* inget visade sig. Han ville bara säga att dom hittat min cykel och fråga om jag ville ha tillbaka den. Självklart ville jag det, trodde ju aldrig att dom skulle hitta den :-) Fick 750kr från försäkringsbolaget för den, betalar jag tillbaka de så får jag min cykel. Lär ju knappast hitta en ny för det priset...

Känns som jag bor i telefonen nu mer, mycket som ska fixas med Fp, Hp, a-kassa osv. Sen söker vi ju lägenhet i Hallsberg också. Ringde idag igen och frågade om det fanns nått ledigt och det fanns det. Dom skulle ringa Kent nästa vecka och bestämma tid för visning :-) Alltid ska man behöva tjata för att det ska hända nått.

Imån och på söndag ska jag jobba så Julia är hos mamma och pappa i helgen. Dom åkte för en stund sen, känns konstigt att vara själv hemma på kvällen. Det händer inte så ofta.

Ska till Bm igen på måndag. Skönt att man inte behöver springa där så ofta denna gången. Julia ska vara på dagis då *skönt* hon blev rädd förra gången när vi lyssnade på hjärtljuden.

Inga kommentarer: