torsdag 9 april 2009

Julia 3år



Idag fyller min lilla tjej 3år, hon börjar bli så stor. Jag hinner inte med, tiden går ju så fort.
Mormor, morfar, moster Linn, morbror Rikard och kusinen Amanda kom på kalaset nu i em.
Bakade en prinsesstårta med hallon, Julia skulle hjälpt till men tvn var mer intressant...
Hon ville inte ha blöja på sig på kalaset och precis när jag skulle tända ljusen kissade hon ner sig. Sånt som händer, så hon fick springa i bara blöja. Därför hon inte har några kläder på sig på kortet.

På tisdag ska Kent kolla på en lägenhet i Hallsberg :-) Äntligen.

Var hos Bm i måndags på vanlig koll, och mitt Sf mått låg på översta kurvan, 26cm*hoppas det inte är nån jätte bebis där inne*
Fick tillbaka papper från Fk om min Hp. Min chef hade fyllt i att det finns risker och att arbetet innebär många tunga lyft men det Fk hade hängt upp sig på var att chefen inte kryssat i att jag är förbjuden att arbeta.... Även om det stod precis det i rutan övrig information *blir så trött*
Bara att skicka tillbaka papprena till chefen och sen till Fk IGEN.

Imån ska jag och Julia åka med mamma och pappa till mormor i Gällstad. Hon behöver lite sällskap nu när morfar är borta + lite hjälp att packa sina saker inför flytten.

Hoppar lite fram och tillbaka i tiden men det är lite rörigt i huvudet just nu ;-)

1 kommentar:

♥Anna♥ sa...

STort grattis JULIA på din 3års dag// många kramar från Jollis å Theo