torsdag 15 januari 2009

Suck...

Nu har Kent åkt till Hallsberg igen, har nog aldrig saknat någon så mycke. Grät tills ja kräktes, jävla hormoner hjälper ju inte till precis... Känns som att livet stannar när han inte är här. Jävla jobb, hade han haft ett här nere skulle jag och Julia inte behöva vara utan honom.
Så har jag ingen bil nu heller för min häxa till svärmor ska ställa av den. Hennes anledning är att hon är rädd att ja ska krocka med den, men ja har ju fan haft den i 2mån redan. Jävla fitt kärring!!!

Var bara tvungen att avreagera mig lite.
Imån ska pappa komma och hjälpa mig att få igång våran vita volvo. Hoppas verkligen att de går.

Nu har datorn fått fnatt åxå, blinkar å håller på, fattas bara att den pajar så blir livet perfekt...

I söndags kom Kent hem, så skönt. På em kom mamma å pappa på fika, åt lite tårta å så.
I måndags va Julia på dagis för att jag och Kent skulle få lite ensamtid, gå och äta på Thai Phat men det blev inget med det. Låg i sängen och mådde illa hela dagen. Jätte kul födelsedag/förlovningsdag.
Men i tisdags kom vi iväg till Thai Phat iaf, har ätit där så många gånger att de känner igen oss...
I onsdags åkte Kent och hans mamma till hans pappa i Dalsjöfors. Sen hjälpte han häxan (Svärmor) att handla lite osv. Blev så arg på honom när han skulle hjälpa henne installera dataspel å grejer, ville ha han hos mig den lilla tid vi hade tillsammans. Hon hör bara av sig när hon har nått att klaga på, gnälla om eller be om hjälp. Nu ville hon att Kent skulle ge henne pengar för att hon har det så dåligt ställt. Som om vi är miljonärer då eller? Lever på fitthåret varenda jävla månad.
Idag tog vi det lugnt, Kent packade sina saker + Jack (Katten) känns lite konstigt att inte ha honom här men man vänjer la sig snart.


Fick en chock när jag såg min elräkning för 2 mån, den var på 950kr. Hur i helvete kan det vara så jälva dyrt? Med våran förra leverantör låg räkningen på 175kr per mån nu ligger den på 360kr. Säljaren som ringde hit garanterade att det skulle bli billigare att ha dom. När jag sen mailade till kundtjänst och frågade hur deras säljare kunde lämna en lägsta prisgarati utan att vara billigast fick jag ett jävla fikus svar om att de har olika priser för olika delar av landet och att det skulle bli billigare att binda upp mig på 1år. Så fan heller att ja vill. Deras uppsägningstid är 3mån... Detta var inte alls svar på min fråga så jag ska prova igen om inte det fungerar ska jag skriva till konsumentverket och kolla om de fått in fler klagomål på Energibolaget.

Så trött på allt krångel.

1 kommentar:

♥Anna♥ sa...

jag utmanar dejj kola min sida