torsdag 29 januari 2009

Igår va jag, Julia, Anna och Theo på Ikea i Jönköping. Kul att komma från Borås lite även om det va en väldigt dryg väg att åka. Köpte inte så mycke, 2påsar rollo kola, 4glas och haklappar till Julia. Sen köpte jag S-krokar, 25 förpackningar (5 krokar i varje förp.). Hon som stod i kassan kollade lite konstigt lär jag la upp alla påsarna men men... De va inte till mig utan till mammas jobb. Anna frågade mig om dom skulle hänga upp allt i hela butiken, hehe.

När jag vaknade i morse sov hela min vänstra arm så ja fick lyfta den med den andra armen. Hatar när den sover så och man tror att man lyft armen ovanför täcket, men så ligger den kvar *skumt*
När jag sen ställde mig upp märkte jag att min ena lilltå också sov, ska det ens vara möjligt?!

Var i knalleland en stund i em, skulle träffat Anna och Sandra men Anna hörde inte sin mobil när jag ringde så jag gjorde mina ärenden å åkte hem. Köpte en grodbakelse till Julia som vi tog med hem. Bra att ja kom hem så fort från knalle, så kunde jag ta disken *det behövdes* medans Julia åt sin groda. Inte för hon åt så mycket av den så jag fortsatte på den massakerade bakelsen...
Lite senare gick vi till lekplatsen med Anna, Theo och Jolina. Julia och Jollis var som vanligt överlyckliga att träffa varandra, dom går om varandra på dagis hela tiden.

Åkte till babyproffsen å kollade på vagnar, är så svårt att veta vad man vill ha när det finns så många att välja på som har sina för och nackdelar. Anna fick sin ståbräda lagad med å så beställde hon tårtor till Theos dop på city när vi handlade.

Nu cpar datorn med, den satte sig själv i vänteläge bara sådär å vägrade starta igen. Men nu gick den igång igen, blir inte klok på den.

Nu ska ja kolla tv, den uppför sig iaf som den ska....

Inga kommentarer: