måndag 1 december 2008

Trött och sliten

Var på tjejkväll hemma hos Anna i lördags, va jättekul gumman. Det får vi göra om :) Va länge sen ja var ute nykter, hehe. Men vem behöver alkohol för att ha roligt.
Julia va hemma hos mina föräldrar, hade lite feber när hon kom hem. Men det verkar inte påverka henne ett dugg som vanligt... Fick gå upp 05.20 i morse.
Jag sov jätte dåligt inatt, förstår inte varför. Borde sovit som en stock efter att Kent gav mig helkroppsmassage igår kväll *så skönt*.
Ska nog åka ner till Knalleland en sväng sen. Upptäckte att jag inte har några ljus till ljusstaken. Satte upp julstjärnan och ljustakarna i fönstren, har inte hunnit längre. Får la fortsätta göra julfint idag.
Hoppas Julia somnar, orkar inte mer nu. Fattar inte hur hon orkar springa runt som en hattifnatt och hitta på bus så fort jag vänder ryggen till.

Nu ska jag kolla vad jag ska laga för mat åt gangstern, kan inte äta varm mat för än på kvällen *suck* Jävla illamående!

2 kommentarer:

Sandra ♥ sa...

Haha barn är barn, alltid hittar dom på nått bus :) ändå så klarar man sig inte utan dom.

♥Anna♥ sa...

Nu får du se till att skriva i bloggen gumman:)