fredag 28 november 2008

Paradis är gott....


Har klämt i mig nästan ett helt lager i en paradis ask, nu mår ja illa ;) blev så fruktansvärt sugen på choklad när jag, Anna och Theo va i Knalleland.
Nu sitter jag och Julia å myser. Kent ligger och sover, han ska jobba inatt och imån natt.
Julia va på dagis idag, var så skönt att vara själv hemma och kunna sova lite. Vi har gått varandra på nerverna denna veckan när hon varit hemma.

Anna, Jolina och Theo var hemma hos oss och lekte efter dagis. Julia och Jolina kivades om leksakerna som vanligt :)

Igår var jag i Knalleland med Julia, Anna, Theo och Annas kompis Ida. Va och provade en långärmad tunika på Gina, jag såg ut som en medeltida kvinna i en såndär särk. Fy va ful den va.
Blev en heldag så jag var helt slut när ja kom hem. Lagade mat när Kent kom hem från praktiken, potatisgratäng med fläskfillé. Va så gott.

Gick och la mig tidigt igår kväll, redan kl 8. Julia vaknade som vanligt halv 6 i morse. Hoppas hon sover längre när bebisen kommer.

Nu ska jag kolla på nalle puh med Julia.

1 kommentar:

♥Anna♥ sa...

stackare :) inte bra att äta så kt choklad hehe... ska bli super kul i mön gumman:)