torsdag 28 juni 2012

Snart åker vi

Imorgon åker vi iväg på mini semester till en annan hjärtis familj, välbehövligt att komma iväg lite och som inte har med sjukhus att göra.
Vi skulle åkt dit efter jul å visst är det efter jul- lååångt efter haha.
Får hoppas att dom svarar när jag ringer imorgon annars har jag problem ;)

Det mesta är packat i hallen, typ halva hemmet. Lunas saker tar mest plats av någon konstig anledning...

Året runt har varit här, drog hela historien om Luna och sen var det fotografering som jag avskyr.
Blev många kort i flera obekväma ställningar bl.a i min säng där mitt väggord är. Fotografen gillade orden lika mycket som jag.
Sen även fotografering utomhus så grannarna har något att prata om...

-Mikaela

1 kommentar:

M sa...

Hahaha....kanske sätter på ljudlöst imorgon för spänningens skull ;;)