måndag 7 maj 2012

Trööött!

Sakerna jag ska ta upp på mötet blir allt fler. Är så många att jag måste skriva upp dom.
Under denna vistelse har jag sett och hört mer än jag skulle velat.
Att det är illa ställt på avd har jag förstått innan men inte att det var SÅ illa.

Det senaste irritationsmomentet är att nattpersonalen inte behagar att komma och stämma av hur vi ska göra förän 22,30. När fan ska man hinna sova?!
Mat och mediciner kl 00, mediciner 04 och 06. Samma rutin var enda natt!

Prover för att se hur salterna ligger har inte tagits på länge och är inte heller ordinerade. Visar det sig att Luna fått så mycket salter i onödan som gör att hon kräks då blir det inte roligt för dom som ska ha koll på sånt....

Nu räcker det.

Det är flera som blivit av med mat i föräldrakylskåpet. En pappa frågade om jag också blivit av med saker då vi varit här så länge. Jag svarade nej, det är nog ingen som vågar ta från mig jag kanske är farlig ;)
Skulle ju inte vara första gången någon trodde de isof haha.

-Mikaela

2 kommentarer:

Sandra ♥ sa...

Riktigt skönt att du uppdaterar bra så vi kan följa vad som händer där borta! <3 Hur länge beräknas ni vara kvar? Kramar! /sandra

Mickis.H sa...

Måste ju uppdatera så dom som inte har FB också hänger med :) och skriva av mig. Endel av personalen har huvudet mellan knäna eller nått.
Ingen aning hur länge vi blir kvar men får väl räkna med minst 1v till.
Kramar <3