söndag 22 april 2012

Saknar

Saknar min stora tjej jättemycket. Hon ringde nu ikväll, berättade vad hon haft för sig och sa att hon saknar mig och Luna.
Jag frågade Luna om hon ville prata med Julia, hon sa nej och Julia svarade det gör ingenting mamma hon kan ringa mig imorgon.
Där brast det för mig.
Luna ändrade sig och ville prata, kändes skönt.

Har snart inte träffat henne på 3v. Börjar kännas väldigt tungt.



Luna vaknade till när dom tog kontroller och flyttade henne lite för att ta bort kranarna till CVKn hon låg på. Fick jätteont igen, sjönk till 40 i sat och skrek för full hals.
Hon somnade om lagom till sköterskan kom med morfinet så vi bestämde att vi avvaktar lite.

Ska försöka sova lite efter jag torkat tårarna och pussat lite på Luna

-Mikaela

1 kommentar:

Harry sa...

Ja ni har det lite tufft där på avd 323 tänker ♥ jatte mycket på er många styrkekramar til er ♥