torsdag 29 december 2011

Torsdag

I förmiddags åkte jag och Luna hem till pappa och fick hjälp att montera min nya bilsterio. Ljudet blev mycket bättre :) Tack pappa!
Jag trodde ju att det bara var att ta ut en gamla, sätta i den nya och koppla in sladdarna men så lätt var det inte. Fronten och ramen skulle tas bort innan och sedan sättas tillbaka i rätt ordning...
Stannade en stund sen åkte vi hem och åt lunch. Luna var trött och sov i 2h.

På em var det meningen att vi skulle tvätta men jag hade tagit fel på tiden så jag kom ner i tvättstugan när min tid var slut. Fick ett litet utbrott på mig själv men det löste sig. Får ta grannens tid imorgon- Tack!
Annars har vi inte gjort så mycket idag, städat och tagit det lugnt :)
Anna och Jollis tittade förbi en stund på kvällen.

Luna fick en dammsugare i julklapp, hon var jätterädd för den fram till idag då hon greppade tag om den och tog ett varv. Har inte satt i några batterier än, låter henne vänja sig lite först :)

Maten har inte gått bra de senaste dagarna. Idag har hon ätit ca 150ml välling och lite orientalisk kassler med ris. Inte ens glass har gått hem.
Hon kräks oftare igen så känns sådär just nu. Hoppas det är snabbt övergående iaf.

Inga kommentarer: