måndag 7 november 2011

Öppnis

I morse lämnade vi Julia på dagis sen hem en snabbsväng innan vi gick till Netto.
Efter vi kommit hem färgade jag håret, vill va fin till festen på lördag med tema glitter och glamour :) skulle behöva uppsöka en frisör med men det får bli senare.

Beställde nya sprutor, aggregat, slangar och den större knappen. Skiljer 2mm i längd på dom så inte så stor skillnad. Får se när jag byter, beror lite på hur hennes knapp ser ut framöver.

Luna somnade på 2 röda idag, tog 3h igår. Sen fick jag knappt liv i henne när vi skulle till dagis och hämta Julia- typiskt.

Efter dagis åkte vi till öppnis på Hulta. Försökte få reda på hur lång leveranstid det var på fotografierna men ingen som visste. Hemsidan är ett skämt, ingen info alls bara galleri typ.
Barnen fick göra reflex tomtar, Julia visar stolt upp sin som fått namnet Charlie :)

När vi kom hem igen lagade jag tacos och sen åt vi tårta. Måndagslyx :)
Efter maten blev nog Luna sugen igen, hittade en halv GB glass på golvet med en sked jämte... Tyckte hon var lite brun om munnen men tänkte inte mer på de förän jag kom ut i köket.

Dags att lägga 2 trötta barn

Inga kommentarer: