torsdag 27 oktober 2011

Ullared

Idag har vi varit i Ullared med mamma. Vi var inte direkt ensamma där, att hitta parkering tog en stund. Tur att det är stort varuhus.
Hittade lite julklappar till barnen, vantar och annat smått och gott :)
Direkt efter vi kommit hem till mamma och pappa fick jag kasta mig in i bilen och åka till skolan.

Läraren pratade först om matsmältningen och andningen sen var det dags för laborationer. Hade riktigt roligt när vi testade lungfunktionen, hålla andan och hyperventilera.
Fick tillbaka provresultatet idag, ett starkt VG :) hade ett kort betygsamtal, fortsätter jag såhär får jag VG i kursen *nöjd*

Igår kväll fick barnen bada efter ett uppehåll. Tyckte det var lagom kul när dom hällde ut minst 2 schampoflaskor per gång... Nu har dom klarat 2 gånger utan att hälla *peppar peppar*

När dom badat typ 30min såg jag att Luna var prickig över HELA kroppen. Hon verkade inte ha ont av dom men sen är det ju Luna, hon visar inte ens när hon har halsfluss och öroninflammation...
Hon hade kvar lite prickar i morse. Reaktion på vatten, schampo eller något annat.

Allmäntillståndet är lite sådär, sover minst 2 gånger per dag, riktigt rosslig när hon går och blir blå. Matlusten är icke existerande, dricker knappt heller.
Är trött och lite sliten måste jag erkänna.

Inga kommentarer: