torsdag 29 september 2011

Torsdag

Idag har jag varit och fixat nya p-piller. Fick reda på att man inte behöver komma dit när man förnyar, det räcker att ringa... Tog ett blodtryck så var inte där helt i onödan ;) ingen risk för högt blodtryck här iaf 100/70 :) tycker det kan hålla sig där, sjunker det under 100 så kan det svartna för ögonen när man ställer sig upp.

På kvällen var det skola igen, kolföreningarnas kemi. Var riktigt taggad- eller inte.
Lyssnade de första 2h sen var det laborationer sista timmen. Skulle få fram vilka ämnen som var i vilka burkar/ flaskor och skriva en utförlig labbrapport. Vi hann precis klart till kl 9 *skönt*
Kollade lite tv när jag kom hem innan jag la mig i sängen och skrev i Lunas dagbok. Hade som tur var skrivit upp mitt möte hos allergi läkaren imorgon annars hade jag tänkt ta sovmorgon...

Nu ska jag sova, hoppas Luna också gör de mestadelen av natten iaf.

Inga kommentarer: