onsdag 15 december 2010

Inte min dag...

Det mesta jag gjort idag har gått åt h*vete och har hunnit med en del. Dagen började bra, lämnade Julia på dagis sen gick jag och Luna hem och la oss, sov i 2h. Sen fick jag för mig att jag skulle koka knäck, gjorde en sats igår men den blev bränd. Idag smakade den bra men stelnade inte, ska göra en ny imorgon. Går det inte då ger jag upp.
När jag skulle diska grytan tappade jag i mobilen. Tog isär den snabbt och torkade den men knapparna funkade inte. Gick och hämtade Julia, åkte ner till Knalleland för att köpa en ny. Gick in på siba och kollade, hittade ingen jag ville ha. Vidare till Claes Ohlsson, där köpte jag en mobil men mitt kort fungerade inte i den. Åkte till 3butiken i stan för att kolla så inte simkortet gått sönder med men det var helt. Gick till banken för att överföra pengar till mitt konto men det var stängt. Åkte tillbaka till knalleland, gick in på mammas jobb, lånade hennes mobil och ringde till telebanken och förde över pengarna. Sen tillbaka till Claes Ohlsson och lämnade tillbaka mobilen, samma man som satt i kassan innan tog hand om returen. Han tyckte det va konstigt att ingen sagt något om att 3s kort inte funkade i den... Fick iaf pengarna tillbaka och gick till siba igen. Där köpte jag en Sony Ericsson Elm. 3 hade den på kampanj för 49kr/mån och ring för hela beloppet. Den är likvärdig som den jag badade idag. Har alltid haft Nokia så det kommer nog ta lite tid att vänja sig men den är lättanvänd iaf :)
Sen gick vi till Mc d och åt. Inte värt att ställa mig framför spisen på en dag som denna :p

Igår var vi en sväng på öppnis och sen åkte vi och handlade. Anna och Theo kom och hälsade på en snabbis medan jag kokade knäcken.

Luna äter fortfarande inte, lyckades pilla i sig 2 pommes och nått bett på hamburgaren + lite välling. Även med den sondade mängden kommer det bli lite idag. Blir lätt så när allt kör ihop sig men jag får lite dåligt samvete även om hon inte visar någon hunger.

Nu ska jag lägga barnen och hoppas att morgondagen blir bättre.

Inga kommentarer: