måndag 27 september 2010

Julia har kommit hem

Idag har vi varit på ultraljud med Luna. Det såg bra ut, ingen vätska i hjärtsäcken. Vikten hade gått neråt igen vägde 8340g när vi åkte hem från Gbg och nu 8265g.
Hon har ätit bra i några dagar så det borde vänt till nästa kontroll om 2-3v. Fick reda på att vi ska tillbaka till Gbg v 45 för en kontroll innan nästa kat. Vad det nu ska vara bra för, lungartärerna lär knappast hunnit växa på 2mån.
Lyckades komma ihåg att beställa mediciner, lämna in sjukresointyget, be om pox tejp och nya prober man sätter på foten när jag mäter syret. Men såklart glömde jag be om lactulos för Lunas tröga mage, köpa frimärke och posta klagoblanketten. Alltid är det något man glömmer.

Efter kontrollen åkte vi ner till stan och hämtade Julia. Åt en pizza ihop med Kent innan han åkte hem. Vi drog vidare till öppnis på Hulta och lekte lite. Sen handlade vi och åkte hem.
Då kände jag hur trött jag var, spänningshuvudvärken kom som ett brev på posten. Hoppas det hinner gå över till jag ska sova.

Julia hade haft jättekul i Sthlm med pappa. Dom hade kollat på brandbilar, polisbilar (öppethus) och lekt med Emmas (Kents nya tjej) 2söner.

Inga kommentarer: