onsdag 28 april 2010

4års kontroll

I måndags var vi på 4års kontroll med Julia och 8mån kontroll med Luna på BVC.
Julia klarade allt jättebra. Syntestet gick bra, hade varit bättre att testa hörseln ;)
Hon har vuxit bra, 104,5cm och 17kg.
Luna hade inte vuxit något men det går la i perioder. 7000g och 66,5 cm.

Jag har börjat promenera och äta nyttigare mat, nu ska mamma magen bort. Köpte en stegräknare för att ha lite koll på hur mycket jag rör på mig, över 10000 steg per dag iaf. Igår gick jag 18900 :)
I höst tänkte jag börja träna på gym igen, vet inte vilket jag ska välja bara.

Imorgon ska jag ta en roadtripp utan barn till Ullared med tjejerna :) och på fredag är det fest :)


Annars flyter allt på här, nästa vecka är det dags för Lunas sista synagis och fluarix spruta. Sen är det bara BVC vaccinationerna kvar.
Innan sprutorna ska vi på sista ul innan op. Inte lätt att mäta hastigheten i shunten längre när hon inte ligger still och ska hjälpa till att hålla dopplern...

1 kommentar:

Jonas sa...

Hejsan! Hittade på några intressanta bloggar på hjärtebarn sidan. Hoppas ni får en bra valborg. /Jonas