fredag 15 januari 2010

Nyheter

Åka till Anna om en stund med barnen för lite fredagsmys :)
Skönt att det inte var något värre med hjärtat gumman. Blev lite orolig när jag kom in och du hade alla apparater och syrgas inkopplat.

Idag ringde sjukgymnasten och sa att hon hade fått en avbokning på onsdag om vi ville komma då. Ville inte åka till sjukhuset nästa vecka men det är lika bra att få det överstökat. Luna kommer följas upp enligt det vanliga programmet dom har. Hoppas det inte är kontroller allt för ofta iaf. Finns la inte mycket dom kan göra när hon är så liten, går ju inte säga åt henne vad hon ska göra precis. Men men bara låta dom kolla på henne så kan dom va tysta sen.

Ska kolla på en lägenhet imorgon med, på sjöbo :) Vill flytta NU.

Igår hämtade jag Julia i Hallsberg, Luna var också med. Fick byta tåg 3 gånger på vägen hem, det gör jag inte om *stressigt*
Gjorde en vurpa vid ett övergångsställe, bar Luna i babyskyddet och ramlade bakåt och åt sidan. Höll upp Luna så högt jag kunde med båda händerna och hoppades på det bästa. Nu är mina ben blåare än någonsin, hehe

Inga kommentarer: