lördag 7 november 2009

Bowling idag :-)

Idag ska våran familj bowla, ska spela mot mina fastrars familjer.
Mamma har ALDRIG bowlat så det ska bli kul för henne och kanske för oss som tittar på också ;-p

Igår var Anna här, vi satt och gjorde massa quiz på facebook. Hehe... inte så seriösa.
Innan dess var vi i knalleland och köpte farsdag present till pappa, blev en skjorta :-)

I onsdags följde Anna med mig och barnen upp till Hallsberg för att hämta mammas bil. Den gick ju sönder så lägligt, precis när jag kommit upp för att hämta lite kläder osv...
Nu är den lagad iaf och går att köra igen.

När vi satt vid matbordet och åt pizza sa Julia vad vi var för något/någon. Jag, Luna och Julia var häxor, Kent var en pumpa och Anna var en fladdermus. Haha. Var ganska trötta efter bilresan så vi "misstolkade" lite...
Vi hade kebabsås på pizzan och Julia sa till Kent "Du får inte såsa på mig" Hehe. Misstolkning igen....

Inga kommentarer: