onsdag 19 augusti 2009

Nere...

Nu är Luna på Angiolab, de försöker ta bort hjärt-lung maskinen. Det skulle ta några timmar men dom ringer när hon är tillbaka på IVA igen.

Känns så konstigt att inte ha henne hos sig och att man ska få ta med henne hem om allt går bra. Allt har blivit helt snurrigt, först gravid sen sitter man här utan bebis.
Tänker mycket på varför just hon skulle få en sån missbildning, hur många friska foster som aborteras. Hur kan man ta bort ett friskt barn?

Har jätte dåligt samvete för att jag känner mig otillräcklig för Julia. Vill ju spendera tid med henne också men orkar inte riktigt. Har knappt något tålamod kvar. Försöker tänka på att hon bara är 3 år men det går bara inte.

VARFÖR ska allt bara gå åt helvete hela tiden. Hur mycket ska en människa behöva utstå?!

2 kommentarer:

♥Anna♥ sa...

mmm gumman livet är inte rättvist, verkligen inte!!Om du bara visste hur mkt jag önkskar att jag kunde hjälpa er, känner mejj så hjälplös!!Kul med liseberg:)Gumman, jag ställer gärna upp & tar julia några dagar nästa vecka!!Man har liksom..ingen är värd detta som ni går igeom, Gumman jag tänker på er hela tiden!! Miss ya! Luna kommer fixa detta!! Det är min tro/önskan!! Pusss

Sandra ♥ sa...

Tänker på er hela tiden! Luna kommer fixa detta och du också. Julia har ju Kent och din mamma just nu, ha inte dåligt samvete, hon vet ju att du finns där, du är ju alltid hennes mamma. massa kramar!